Onze sponsors:

Moda Domenica

Partycentra Streeperkruis

Groenick Gas Water CV

Op dit moment is de JBC Streeperkruis nog op zoek naar sponsoren. Dit kan op de volgende manieren:
• Sponsoring door een reclamebord op te hangen in het Bouledrome. U betaalt dan een bedrag van € 150,00 en hiervoor wordt een door u aangeleverd wandbord geplaatst in het Bouledrome.
• Als sponsor op onze clubkleding worden vermeld. De exacte kosten hiervoor moeten worden opgevraagd. Als clubkleding kan het gaan om T-shirts, bodywarmers of regenjassen.
• Uiteraard kunt u ook steunend lid van de vereniging worden. Een steunend lid betaalt de contributie van € 10,00 per maand en mag hiervoor deelnemen aan het barbequetoernooi.
• Wij zijn natuurlijk ook blij met elke vrijwillige donatie.
Heeft u interresse, geef dit dan aan via info@jbc-streeperkruis.nl en een van de bestuursleden zal contact met u opnemen. Elke sponsor wordt ook door ons vermeld op de site, zoals hierboven te zien is.